Benefiet Viswedstrijd 13 oktober 2024

Viswedstrijd voor Stichting Happy Smile

Op zondag 13 oktober zal er een grote benefiet viswedstrijd worden georganiseerd aan het Noord-Willemskanaal (Dr). Dit top evenement, dat de hengelsportgemeenschap samenbrengt, zal worden gehouden aan het Noord-Willemskanaal (van Assen tot aan De Punt) en zal bestaan uit diverse vakken waaronder feeder- en vaste stok vakken. Aan het event doen circa 100 vissers mee.

MET DANK AAN DE SPONSOREN

OVER HET EVENEMENT

Na de wedstrijd zal er catering aanwezig zijn, is er een verloting op steknummer en wordt er gezorgd voor entertainment. Samenkomst voor en na de wedstrijd zal plaats vinden bij het hoofdkantoor van mede partner Sportvisserij Groningen/Drenthe aan de Transportweg 13 in Tynaarlo (Dr).

Het streven is om Stichting Happy Smile na afloop van dit evenement een mooi bedrag te kunnen overhandigen voor het fantastische werk wat de mensen van deze stichting vrijwillig doen. Tevens proberen we met elkaar via sponsoren, donaties en een groot gedeelte van het inleggeld een prachtig prijzenpakket voor deze benefiet wedstrijd te realiseren.