Happy Smile Familiedag 2024

Gezelligheid alom op 9de Happy Smile Familiedag

Op zaterdag 14 september werd tijdens de Happy Smile Familiedag wederom de Happy Smile Run verreden. Een toertocht met 100 voertuigen door de regio Emmen.

De ‘Familiedag’ is speciaal voor gezinnen met een ziek kind of kind met een beperking. Zij kunnen meerijden in een grote stoet van bijzondere auto’s, vrachtwagens, motoren en trikes. Die begeleid werd door een Motor Begeleidings Team.

Op de nieuwe vertreklocatie aan de Herenstreek in Nieuw-Dordrecht was voor de aanwezige gezinnen een volledig dagprogramma samengesteld. Indien men niet meereed met de Happy Smile Run was er volop vertier zoals springkussen, golfkar rijden, 4×4 terreinwagens, cross buggy’s en heel veel meer. Daarnaast konden de kinderen worden geschminkt, werd er driftig geknutseld en was er een hoogwerker aanwezig die de gezinnen naar 35 meter hoogte bracht in een ‘skylift’. Natuurlijk was er aan de inwendige mens gedacht, want alle gezinnen konden, onder het genot van zanger Erik van Klinken, de gehele dag gratis gebruik maken van koffie, thee, fris, popcorn, friet, snacks, ijs ect cetera.

Ruim vijftig vrijwilligers van Stichting Happy Smile stonden klaar om de gezinnen een onbezorgde dag te bezorgen. Het was een super geslaagde en gezellige dag waar de weergoden perfect aan meewerkten.

De gezinnen gingen tevreden richting huis, met een zak vol belevenissen en verhalen en natuurlijk een prachtig Happy Smile beertje.